Posted by : Unknown петък, 11 октомври 2013 г.

-Глей, глей, шамара шъ дой и шъ пей.
Този анонс прозвуча екзалтирано от 17-18 годишен младеж, явно преуспяващ бизнесмен който седеше в автомобил с много широки гуми и стъкла през които не се виждаше нищо. Поне отвън навътре. Имаше чудновата прическа тип -пистата ,,Емола,,. Все едно пияна невестулка му е пасла по главата. Бе отправен към нещо което приличаше на ,,То,, на Стивън Кинг с коса наподобяваща папагал Ара. От големите.
-,, Мчи яз го глеах в ютупа,, -отвърна шаренията до него.
А такааааа- Тенкю баба. Дадоха ми тема за размисъл. За дълъг размисъл. Как един шамар шъ дой и шъ пей? От къде ,,шъ дой,,? Кой ще го реализира? Към кого е адресиран? И защо ,,шъ доада,,?
Пробвах да открия истината в отговора. Звънци обаче. Не звънци ами чанове, от големите. Родопските.
Някой нещо ще ,,тупа,,. ,,Шамара сигурно ,,шъ тупа,, и някой ,,шъ пей,,.
Спомням си когато ядях шамари имаше тупа-лупа ,но изобщо не ми беше до песни. Не ми дават мира тези въпроси. Моля, ако някой може да ми преведе .
И още нещо. Минавайки по ул. Ландос стрийд,, чух следното:
-,, Кара Амеда кучката, мъжки, гърбата шарен, малко гаджук хапа него кърката и стана рани. И ша го ходим на помуклиниката да го свързват да не стане конфекция.,,
Но за тази енигма ще се обърна към Лютви Местан. Само той може да ми обясни по-простичкоо

Leave a Reply

Напишете коментара си тук

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © moetoparty - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -